Preview

Territory Development

Advanced search

PROSPECTS FOR THE EXIT OF MODERN PRINTING PUBLICATIONS AT INTERNATIONAL LEVEL

https://doi.org/10.32324/2412-8945-2019-3-43-46

Abstract

This article discusses the option of publishing print media at the international level as a way to strengthen and develop the modern media sources. Also a variant of its promotion is proposed, which differs from the already functioning options, but at the same time requires significant changes in the organization of the media. As part of the review, questions were examined regarding the complexity of implementing such a project, such as modifying the structure of a publication, cost calculation.

About the Author

A. V. Khmelev
Сибирский государственный университет телекоммуникаций и информатики
Russian Federation


References

1. Амблер Т. Практический маркетинг : пер. с англ. / под общ. ред. Ю. Н. Каптуревского. СПб. : Питер, 1999. 400 с.

2. Хмелев А. В. Возможности нового печатного издания в решении кадровых вопросов в сфере СМИ // Развитие территорий. Новосибирск. 2017. № 2 (8). С. 34-37.

3. Хмелев А. В. Планирование перспектив поддержания конкурентоспособности и развития современного печатного СМИ // Современное коммуникационное пространство: анализ состояния и тенденции развития: материалы Междунар. науч.-практ. конф. (Новосибирск, 26-28 апреля 2017 г.) : в 2 ч. / под ред. И. В. Архиповой ; М-во образования и науки Рос. Федерации, Новосиб. гос. пед. ун-т. Новосибирск : Изд-во НГПУ, 2017. Ч. 1. С. 267-271.


Review

For citations:


Khmelev A.V. PROSPECTS FOR THE EXIT OF MODERN PRINTING PUBLICATIONS AT INTERNATIONAL LEVEL. Territory Development. 2019;(3):43-46. (In Russ.) https://doi.org/10.32324/2412-8945-2019-3-43-46

Views: 85


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2412-8945 (Print)